Кафето на БАССЕС

Върни се   Кафето на БАССЕС > Екипировка - Дискусии

Отговор
 
Функции на темата Display Modes
Стари 15-02-2014, 13:00     #1
joropc
Тъмен БалканСки субект
 
Аватара на joropc
 
Дата на присъединяване: Dec 2009
Мнения: 314
Начално Монтаж на автомати в Адвенчър спорт-Честито на печелившите

Това са ските-купени чисто нови от чужбинско тези дни!
Както се вижда-"стар модел", "евтини" и "компромисни"...
http://www.volkl.com/skis/all-mounta...ks-katana.html




Това са автоматите-карани един сезон, в перфектно състояние.До вчера монтирани на Dynafit Stroke.На снимката са вече на новите ски, с току що разхлабени от мен болтове.Причини за разхлабването-следващите снимки:


Резултатът от вчерашното "прехвърляне" на автоматите при българският вносител на Dynafit, или дет' се вика "тЕа със шаблона".Снимките не са много качествени, но който си има малко представа от ски база, веднага ще се досети какво се е случило:





С две думи...Вчера, когато взех ските от магазина, прилично платил 90 лева за прехвърляне на автоматите(нормално 50, но понеже язе съм от село и нЕмаше как да чакам до вечерта, а и бързах страшно много), с впечатлението, че съм ги дал в сигурните ръце на българския дийлър на Динафит, въобще не съм се заглеждал в базата.На кой ще му мине през акъла, че в днешно време, с всичките тези шаблони е възможно да се сбърка монтаж на автомат и то при хора, които продават въпросният автомат.Тук обаче думата не е сбъркан монтаж, а из..ране върху чисто новите ски.
Та взех си ги, платих си и си тръгнах.Тази сутрин реших да си наваксам новата придобивка.Наваксах ги и почнах да ги цикля.Когато стигнах до средата на ската, забелязах, че на дадени участъци ваксата втъва и циклата не я закача.Когато обаче се вгледах, тя ваксата не втъваше, а просто циклата се движеше по гърбици, които не бяха в равнината на базата.Пипнах с пръст и се хванах за главата.В участъка на предните автомати, болтовете бяха надигнали основата на ската осово по дължина, демек между двата болта(болтовете са четири).И двете ски са такива, а на едната има същият проблем и със задните автомати.Ясно е, че става въпрос, или за дълги болтове, или за плитки дупки.Ами аз друго не мога да коментирам, защото в момента не ми е до коментари.Добре, че в телефонен разговор с истински читав ски сервиз(който повечето от вас знаят), ме увериха(увери), че проблемът е поправим...вероятно де.Още в понеделник ските ще "отпътуват" за там.
Та така, да повторя заглавието на темата-чИстито на пИчИлившите!

Запоследно променено от joropc : 15-02-2014 в 14:45.
joropc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 15-02-2014, 16:43     #2
Ники
Екстремен лифтар
 
Аватара на Ники
 
Дата на присъединяване: Aug 2004
Местоположение: На снега
Мнения: 14,215
Изпрати съобщение чрез ICQ на
Начално

Аз бих им ги набил в празните неграмотни тикви. След което бих сезирал компетентните органи. Но нищо, де то и тука написано ще се разчуе.
__________________
Футболът остана единствения легален начин да си купиш негър.
Ники Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 15-02-2014, 17:17     #3
Capelle
Pocket Rocket
 
Аватара на Capelle
 
Дата на присъединяване: Dec 2003
Местоположение: Sofia
Мнения: 6,062
Начално

Не знам кой е читавият ски сервиз, но преди да правиш, каквото и да било, ходи до Адвенчър и удари по главата един път тоя дет ги е монтирал, а после пиши тук, какъв е резултатът... Добре е да се знае как реагират като са се насрали, а и ако държат на реномето си би следвало да те обезщетят така, че да не си на загуба...
__________________
Fuck it Dude, let's go skiing!
2005/2006 - 42, 2006/2007 - 37, 2007/2008 - 36, 2008/2009 - 33, 2009/2010 - 37, 2010/2011 - 28, 2011/2012 - 38, 2012/2013 - 41, 2013/2014 - 26, 2014/2015 - 22, 2015/2016 - 24, 2016/2017 - 17, 2017/2018 - 20, 2018/2019 - 17
12
Capelle Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 15-02-2014, 17:25     #4
Cloun
Fancy Noddle
 
Аватара на Cloun
 
Дата на присъединяване: Nov 2004
Мнения: 1,058
Начално

Е, щом не са ги пробили от край до край пак е добре, малко даже банана тракшън са ги ъпгреднали......

Майтапът настрана, но наистина направи както казва Капеле, защото и аз чакам обаждане за широки стопери от тях повече от месец и накрая ще си ги поръчам от интернет, както каза един приятел хем по-бързо, хем по-евтино

п.с. то е ясно, че Сталин ще мете насраното
Cloun Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 15-02-2014, 17:46     #5
Ники
Екстремен лифтар
 
Аватара на Ники
 
Дата на присъединяване: Aug 2004
Местоположение: На снега
Мнения: 14,215
Изпрати съобщение чрез ICQ на
Начално

Тва ми напомня на бившият ми шеф, след като ме уволни, взел да прави един лаптоп, усрал го, не могъл да го сглоби и го върнал на девойката в кашон на части. След което го причакали на една бензиностанция и го бяха изтупали.

Иди и си търси правата и после пиши тука как са реагирали. Преди да ги даваш на Стлаин или където и да било.
__________________
Футболът остана единствения легален начин да си купиш негър.
Ники Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 15-02-2014, 20:23     #6
dimitard
Senior Member
 
Дата на присъединяване: Dec 2006
Мнения: 4,218
Изпрати съобщение чрез ICQ на
Начално

Тва тия хубавите карбонови ски......
__________________
.
dimitard Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 15-02-2014, 20:25     #7
Ники
Екстремен лифтар
 
Аватара на Ники
 
Дата на присъединяване: Aug 2004
Местоположение: На снега
Мнения: 14,215
Изпрати съобщение чрез ICQ на
Начално

И приличат на Покет
__________________
Футболът остана единствения легален начин да си купиш негър.
Ники Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 15-02-2014, 21:16     #8
zenk
манекен
 
Аватара на zenk
 
Дата на присъединяване: Feb 2008
Местоположение: София
Мнения: 359
Начално

Да ти ги сменят с нови! Ако не да ти ги платят!
Иначе отивай в комисията за защита на потребителя
Знам какво е да ти насерат нови, скъпи и яки ски.
Минах през същото миналата година, благодарение на сервиза на макс спорт
zenk Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 08:26     #9
joropc
Тъмен БалканСки субект
 
Аватара на joropc
 
Дата на присъединяване: Dec 2009
Мнения: 314
Начално

Естествено, че няма да оставя нещата така, а който ме познава със сигурност може да го потвърди.
Друг е въпросът, че аз за въпросният монтаж естествено нямам никакви документи, което в КЗП май не върви много(имам фактура за покупката на ските от чужбина).Тук нещата опират до име и чест на магазина и искрено се надявам, че те ще реагират.От друга страна, единствената възможна реакция, която приемам е нови ски, като тези ще останат за тях.Не мисля, че е пресилено, защото все пак говорим за неизлизала на сняг екипировка, съсипана единствено по тяхна вина.Предполагам, че Сталин ще оправи ските, но не в това е въпросът!Тук иде реч дали едно реноме, което се гради с години струва едни ски.Това ще го видим.
Ските бяха монтирани от едно момче, което работи там, не от собственика(той отсъстваше), въпреки че щом си влязъл през врата, това май не е от голямо значение.Въпреки, че имах уговорка с тях два дни предварително с вече обявена цена от 50 лева и обяснение, че не съм от София и не мога да чакам цял ден, на "монтажиста" не му попречи да ми поиска 90 лева и ме "почвал веднага".При обявяването на тази сума, момичето на касата погледна учудено пича, а после в земята.Убеден съм, че и тя се изненада и им стана доста неудобно.Ясно е, че вероятно съм приличал на "провинциалистът с карбоновите ски", на който няма да му пречи колко ще му 'земем, ама не ми стана много приятно.Не че ми пука де...
На излизане си платих, като си купих и динафитски котки за автоматите, защото старите ми бяха на 110мм и не влизаха в новата ска.Цената им беше с 20 % по-голяма от същите в магазините в Европа, но това не го коментирам.
Та така, к'вото стане.Естествено, че ще пиша тук за резултата.

Запоследно променено от joropc : 16-02-2014 в 08:41.
joropc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 09:31     #10
rosen_talov
Senior Member
 
Дата на присъединяване: Nov 2007
Мнения: 132
Начално

Доколкото ми е известно, шаблонът на Dynafit струва около 160 евро. Не виждам какъв е проблемът останалите магазини да закупят шаблон и да предлагат тази услуга.
rosen_talov Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 10:07     #11
joropc
Тъмен БалканСки субект
 
Аватара на joropc
 
Дата на присъединяване: Dec 2009
Мнения: 314
Начално

Цитат:
Първоначално изпратено отrosen_talov Разгледай мнение
Доколкото ми е известно, шаблонът на Dynafit струва около 160 евро. Не виждам какъв е проблемът останалите магазини да закупят шаблон и да предлагат тази услуга.
Росене, в случая проблемът не е в шаблона, а в шублера с чийто показания(ако някой знае какво прави)е трябвало да се съобрази, преди да наложи шаблона.Още повече, че не говорим за ски, които струват 100 лева..

Запоследно променено от joropc : 16-02-2014 в 10:21.
joropc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 12:22     #12
joropc
Тъмен БалканСки субект
 
Аватара на joropc
 
Дата на присъединяване: Dec 2009
Мнения: 314
Начално

Така, след като изпратих имейл до собственика, а той в телефонен разговор си позволи да ми повишава тон-драмата приключи.За мен тоА магазин вече не съществува.Комичното беше, че една дама от персонала, която "хванах" на същия телефонен номер, от който ми се обади босът, ми спомена, че те гледали видеокамерите и там се виждАло, че аз доста добре съм си огледал ските преди да ги взема.Ами да, огледах ги и като се прибрах, свалих автоматите и направих дупките по-плитки.
Нищо де, халал да им е всичко!
Всъщност, за момент бях решил да им пратя ските да ги гледат, но това решение доста бързо отмина-след викането по телефона и споменаването на специалните разузнавателни средства като камери, Мосад и т.н...Просто разбрах, че каузата е загубена.
Малко по-късно ще напиша повече подробности, че сега нямам време-требе се бачка, да изкарваме парите за ремонта.
Ще копна и имейлът, който им пратих, както и ще предам думите на собственика, който чак заекваше от ярост и за който това, че в имейлът му казах къде може да види ските в София утре или вдругиден, не му попречи да ми изкрещи "Искам ските тук!Разбрали бе отворко"

...и да знайте.Вальо Салевата, въобще не се интересувал от разните му там интернети и форуми и кой каво пише и как се оплаква там.Поне така ми каза де...Нещо като "Ние ще си акаме, а вие си пишете."
Е, явно е така!

to be continued
..and not only here.

Запоследно променено от joropc : 16-02-2014 в 12:25.
joropc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 13:11     #13
bwc
Member
 
Дата на присъединяване: Feb 2014
Мнения: 65
Начално

Влизам в тази дискусия само защото виждам, че нещата се азкривяват тотално от господина с монтажа. Разбира се, че аз няма да се принизявам на неговия тон, но не разбирам защо представя нещатата по този начин.
Прилаган ви само писмото ни до него, който иска маже да си загуби времето в четене и да прецени сам къде е истината. Не намирам за необходимо да ви убеждавал в каквото и да е.
РАЗБИРА СЕ ЧЕ АКО ВИНАТА Е В НАС ЩЕ СИ ПОЕМЕМЕ ОТГОВОРНОСТТА И ЩЕ МУ ЗАМЕНИМЕ СКИТЕ С НОВИ ОТ СЪЩИЯ МОДЕЛ-НА ВАС ЯСНО ЛИ ВИ Е ЗЯЩО НЕ ИСКА ДА НИ ГИ ДОНЕСЕ?????????????????????????????
ЖЕЛАЯ НА ВСИЧКИ УСПЕХИ И БЪДЕТЕ СИГУРНИ, ЧЕ НЕ СМЕ ИЗРОДИ КАКТО НИ ИЗКАРВА ГОСПОДИНА. МИСЛЯ, ЧЕ СИ ЛИЧИ САМО КАТО СЕ ЧЕТЕ КОЙ КАК И КАКВО ПИШЕ.
Здравейте г-н Радовски,
Пиша ви този отговор след като прочетохме внимателно и писмото и форума в БАССЕС.
Без да се впускаме в подробности само ни се ще да изкажем мнението си за тона и начина на изказване във форума. Жалко, че има все още толкава неграмотни и елементарни хора, които в същото време са с невероятни претенции и самочувствие. Дори не ми се гоявори за да им ги набиеш в главите
Хвалите се с МНОГО СКЪПИ СКИ, а не сте се постарали да се поинтересувате дали точно тези ски стават за тези автомати.
НАЙ-СКЪПИТЕ И НАЙ-ДОБРИТЕ ПРОДУКТИ НА ЕДНА МАРКА ИЗИСКВАТ ПОДОБАВАЩО ОТНОШЕНИЕ И РАЗБИРАНЕ ОТ СТРАНА НА ХОРАТА, КОИТО СИ ГИ КУПУВАТ И ПОЛЗВАТ.

Обвинявате ни, че не сме ви издали касова бележка-ГРЕШИТЕ!!!!!!!! И ЗА ТОВА ЩЕ ТРЯБВА ДА СИ ПОЕМЕТЕ ОТГОВОРНОСТТА В ДНЕВНИЯ ОТЧЕТ Е ВИДНО ЧЕ В 11
.32 ЧАСА ВИ Е ПУСНАТА КАСОВА БЕЛЕЖКА 90.00ЛВ-СЕРВИЗ + 128.00ЛВ-КОТКИ-218.00ЛВ ОБЩО.

Не разбрахме защо след като в събота ви се обадихме по телефона за да донесете да видиме ските вие предприехте това действие.
Няма по-логично нещо от това да поискаме да видиме проблема преди да решиме какво да предприемеме. Цялото ви поведение е все едмо сме ви отказали каквото и да било. Никой даже не е споменавал името на Сталин или каквото и да било, освен, че искаме да видиме ските.
По отношение на монтажа: Моля ви ограмотете се първо и после правете изказвания за неща от които не разбирате защото изглеждате смешни ( визираме диалога във форума-не конкретно и само вас). На този етап не намираме за необходимо да влизаме в обяснения във форума но в случай на липса на вина от наша страна ще реагираме подобаващо при такива случаи. Според нас прибързахте с тази реакция и отношение.

ИМАТЕ ДОСТА ОСТЪР ЕЗИК С ЦЕЛ УРОНВАНЕ ПРЕСТИЖА НА ФИРМАТА, ЗА КОЕТО БИ ТРЯБВАЛО ДА СЕ ПОТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ.
ПРЕДАЙТЕ НА ПРИЯТЕЛИТЕ ВИ ВЪВ ФОРУМА, ЧЕ НЯМА САМО ОРГАНИ ЗАЩИТАВАЩИ КЛИЕНТИТЕ.

По отношение на професионализма ни-ще ни се само да ви информираме, че представляваме DYNAFIT от 1996г.-преценете сам дали има някой, който да е по-компетентен от нас за всичко свързано с DYNAFIT.
Не можем да си обясниме защо хора, вероятно много добри в своите области като компютри, мебели и т.н. се изказват толкова професионално за неща, за които дори не са направили труда да се ограмотят поне малко.

Само да ви обясня за цените при монтажа-има ги на информационни табла в магазина, които изглеждат така:
Монтажа се извършва в рамките на 24 часа.
1.Монтаж на закупени от нас автомати+ски-00.00лв
2.Монтаж на закупени само автомати от нас-25.00лв
3.Монтаж на закупени от друго място автомати+ски-50.00лв
4.Премонтиране-70.00лв-90.00лв
НИКЪДЕ НЕ СПОМЕНАВАТЕ ВЪВ ФОРУМА, ЧЕ СТЕ ПОИСКАЛИ ЕКСПРЕСНА УСЛУГА ПРЕМОНТАЖ НА АВТОМАТИ

Сега ще ви обясниме как се извършва монтажа на автомати DYNAFIT.-ВСИЧКИ АВТОМАТИ СЕ МОНТИРАТ САМО С БОРГИИ 9ММ, МОЖЕ ДА СА С РАЗЛИЧНА ШИРИНА НО ДЪЛЖИНАТА ВИНАГИ Е 9ММ. РАЗБИРА СЕ ЧЕ ЦЯЛОТО НИ ОБУРУДВАНЕ Е ПРОФЕСИОНАЛНО И ИЗПОЛЗВАМЕ ЕДИНСТВЕНО И САМО ТЕЗИ БОРГИИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛНИ ЗА МОНТАЖ НА АВТОМАТИ ЗА СКИ. ЦЯЛОТО ДЕЙСТВИЕ ПО МОНТАЖА Е ИЗВЪРШЕНО ТОЧНО ПО ПРАВИЛАТА ЗА МОНТАЖ НА АВТОМАТИ DYNAFIT.
В момента започваме пълно разследване на случая и още утре ще направиме контакт с VOLKL за да обсъдиме проблема с тях.
Намерихме информация която гласи че: VOLKL казва, че единствения автомат, който може да се монтира на тази ска е само MARKER, за другите автомати отговорнаст носи клиента. Препращам ви линк за да го прочете и вие.
www.backcountry.com/volkl-v-werks-katana-ski
Въпреки, че е било редно да се поинтересувате предварително, преди искането за монтаж.
Тази информация е на VOLKL. Редно е фирмата, която ви е продала ските да ви информира за това, съответно вие да си прецените какво да правите.

СЛЕД КАТО ПОЛУЧИМЕ СКИТЕ И УСТАНОВИМЕ ПРОБЛЕМА ОТ КЪДЕ Е ДОШЪЛ ЩЕ РЕАГИРАМЕ АДЕКВАТНО.

АКО ВИНАТА Е НАША РАЗБИРА СЕ ЧЕ ЩЕ СИ ПОЕМЕМ ОТГОВОРНАСТТА И ЩЕ ВИ ОБЕЩЕТИМЕ СЪС СЪЩИТЕ НОВИ СКИ
НО АКО ОТ VOLKL ПОТВЪРДЯТ ИНФОРМАЦИЯТА ЗА МОНТАЖА НА АВТОМАТ НА ТОЗИ МОДЕЛ СКИ ЩЕ ВИ ПОМОЛЯ ЗА АДЕКВАТНА РЕАКЦИЯ ОТ ВАША СТРАНА .

ОЧАКВАМЕ СКИТЕ ЗА ДА РЕАГИРАМЕ ПРОФЕСИОНАЛНО.

ПОЗДРАВИ
bwc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 13:22     #14
joropc
Тъмен БалканСки субект
 
Аватара на joropc
 
Дата на присъединяване: Dec 2009
Мнения: 314
Начално



Мдаа, подозирах, че ще се почне от този надпис на ските.Моята некомпетенция и въпросният надпис явно са причините.Поне така ме уверяват в последния имейл, който получих.Явно някой е очаквал VOLKL да напишат, че тези ски могат да се карат и с Dynafit.Нищо, че минута гуглене показва съвсем друго нещо за този надпис на ските:
http://www.tetongravity.com/forums/s...ana-vwerks-184
Нищо, че и в разговор с "текникъл гай" от SPORT CONRAD по телефона по миналата седмица, човекът ме увери, че тези ски могат да се монтират със всякакви автомати, защото ми беше минала еретичната мисъл да ги монтирам с BEAST16(добре отмина бързо).

В новият имейл се споменава, че съм получил и касова бележка.Всъщност, може и да съм получил, но не я пазя.Извинявам се ако ми е била издадена такава, а аз написах, че не съм получил.Това е единственото нещо, което не съм сигурен.

едит:
Гледам, че "новият имейл" вече е пуснат и тук

А относно моята компетенция....
Ами преди два месеца по телефона собственикът на магазина ме убеждаваше, че CR(custom ready) линърите на Dynafit TLT 6 се формовали и те, като CL.Всъщност те не се формоват.Те са си готови.
И само искам да ви уверя, че аз преди да си купя нещо, мнооого добре проучвам как, какво и що.Ако не бях проучил, а слушах вас, преди два месеца щях да си формовам и CR линърите, които иначе не се формоват.

Запоследно променено от joropc : 16-02-2014 в 13:36.
joropc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 13:33     #15
bwc
Member
 
Дата на присъединяване: Feb 2014
Мнения: 65
Начално

Благодаря за снимката, туко що я виждаме и ние. Ясно е че вие независимо от информацията, която сте имали вие сте решили монтаж на автомат DYNAFIT върху ски VOLKL. Ще направиме всичко възможно да получиме официално мнение от VOLKL. Ако проблема е в нас ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ КАЗВАМ-ЩЕ СИ ПОЕМЕМЕ ОТГОВОРНОСТТА-АКО НЯКОЙ ВСЕ ОЩЕ НЕ Е РАЗБРАЛ-ВЕЧЕ СМЕ ВИ ПОДСИГУРИЛИ НОВИТЕ СКИ.
НО КАКВО АКО ПРОБЛЕМА НЕ Е ПРИ НАС????????????
ЩЕ СЕ РАДВАМ ДА ЧУЯ МНЕНИЕ ОТ УЧАСТНИЦИТЕ ВЪВ ФОРУМА
bwc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 13:45     #16
CRO
Senior Member
 
Дата на присъединяване: Dec 2012
Мнения: 142
Начално

Цитат:
Първоначално изпратено отbwc Разгледай мнение
Влизам в тази дискусия само защото виждам, че нещата се азкривяват тотално от господина с монтажа. Разбира се, че аз няма да се принизявам на неговия тон, но не разбирам защо представя нещатата по този начин.
Прилаган ви само писмото ни до него, който иска маже да си загуби времето в четене и да прецени сам къде е истината. Не намирам за необходимо да ви убеждавал в каквото и да е.
РАЗБИРА СЕ ЧЕ АКО ВИНАТА Е В НАС ЩЕ СИ ПОЕМЕМЕ ОТГОВОРНОСТТА И ЩЕ МУ ЗАМЕНИМЕ СКИТЕ С НОВИ ОТ СЪЩИЯ МОДЕЛ-НА ВАС ЯСНО ЛИ ВИ Е ЗЯЩО НЕ ИСКА ДА НИ ГИ ДОНЕСЕ?????????????????????????????
ЖЕЛАЯ НА ВСИЧКИ УСПЕХИ И БЪДЕТЕ СИГУРНИ, ЧЕ НЕ СМЕ ИЗРОДИ КАКТО НИ ИЗКАРВА ГОСПОДИНА. МИСЛЯ, ЧЕ СИ ЛИЧИ САМО КАТО СЕ ЧЕТЕ КОЙ КАК И КАКВО ПИШЕ...
Ето го моето мнение, само като наблюдател.

Главни букви в официален мейл, сериозно ли? , премонтиране 90 лева за 8 дупки, да не се сменя скоростна кутия?
Когато има ограничения за монтаж на автомати, клиента трябва да бъде информиран за това и да се съгласи изрично. Логиката на доставчика трябва да е такава, а не върти едни дупки, земи едни пари и после се оправдавай, че клиента не бил се информирал сам. Предлагането на дадена услуга изисква и определена отговорност!

Подвеждане под отговорност за тема в интернет форум , почти като изтъкването на коментарите в backcountry.com като официален източник

Това, че нещо се предлага от 1996 година автоматично ли го прави "много добро", те и руснаците отдавна произвеждат автомобили.
CRO Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 13:51     #17
bwc
Member
 
Дата на присъединяване: Feb 2014
Мнения: 65
Начално

МОЛЯ ВИ ТОВА ВЕЧЕ Е БЕЗУМИЕ-НАЯСНО ЛИ СТЕ КОЛКО СЕ ИЗЛАГАТЕ.
НА ВАШЕ МЯСТО ЩЯХ ДА СПРА ДА ГОВОРЯ ГЛУПОСТИ-ИЗЛАГАЦИЯТА ВЕЧЕ Е ТОТАЛНА.
АКО ПОЛЗВАТЕ АНГЛИЙСКИ ЕЗИК, КАЖЕТЕ, ЩЕ ВИ ИЗПРАТЯ ИНФОРМАЦИЯТА ОТ РАБОТНИЯ КАТАЛОГ ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ САМ ДАЛИ МОЖЕ ИЛИ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ТЕРМО ФОРМОВА.
НАИСТИМА ТОТАЛНО СЕ ИЗЛАГАТЕ
bwc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 13:57     #18
bwc
Member
 
Дата на присъединяване: Feb 2014
Мнения: 65
Начално

ТОВА НЕ Е ОФИЦИАЛНО ПИСМО А ВЛИЗАНЕ ВЪВ ВЕЧЕ ЗАПОЧНАТ РАЗГОВОР И ГЛАВНИТЕ БУКВИ СЕ ПОЛЗВАТ ЗА ДА СЕ НАБЛЕГНЕ НА ИЗРЕЧЕНИЕТО
ЦЕНИТЕ СА ОБЯВЕНИ И НИКОГО НЕ КАРАМЕ НАСИЛА
ЧОВЕК САМ СИ РЕШАВА ДАЛИ ДА ПОИСКА УСЛУГАТА ИЛИ НЕ
КАКТО ВИЖДАТЕ НАШИТЕ КЛИЕНТИ НЕ ПЛАЩАТ НИЩО
ЧОВЕК САМ СИ ОПРЕДЕЛЯ ЦЕНАТА, ТОВА ДАЛИ ДРУГ МОЖЕ ДА СИ Я ПОЗВОЛИ Е ТЕМА НА ДРУГ РАЗГОВОР
bwc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 13:59     #19
bwc
Member
 
Дата на присъединяване: Feb 2014
Мнения: 65
Начално

За информацията, както видяхте сме написали, че утре понеделник ще се свържеме директно с VOLKL за официално мнение. Днес все пак е неделя
bwc Не е онлайн   Отговори с цитат
Стари 16-02-2014, 14:11     #20
bwc
Member
 
Дата на присъединяване: Feb 2014
Мнения: 65
Начално

Информацията на монтажа е на Volkl не на Dynafit носиме пълната отговорност за марката Dynafit и за другите, които предлагаме.
Volkl не наша марка. Информацията се предоставя от формата производител или нейн представител
bwc Не е онлайн   Отговори с цитат
Отговор

Функции на темата
Display Modes

Правила за писане на мнения
Не можете да публикувате нови теми
Не можете да публикувате отговори
Не можете да прикачате файлове
Не можете да редактирате публикациите си

BB code is включен
емотиконите са включени
[IMG] код е включен
HTML кода е изключен
Прескачане на форум


Всички времена са по Гринуич +2. Времето сега е 00:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.